zondag 23 maart 2014

Presents!

Vandaag even heerlijk tijd voor mijzelf genomen..de nieuwe malletjes van Noor! design kwamen vrijdag binnen en die heb ik vandaag maar meteen in gebruik genomen. Ik heb eerst gisteren workshop gegeven in de Graanhof (De Heze-Apeldoorn) daar geef ik altijd les 1x per twee weken. Nu was er zaterdag open huis en was ik aanwezig om mensen enthousiast te maken voor kaarten maken. Wat was ik blij met de hulp van mijn vriendinnen en van onze kleindochter Esmee! Ik heb het zo gezellig druk gehad! In totaal hebben 14 dames de workshop bij mij gevolgd en dat in korte tijd!

Nu mijn kaart!
 
 Noor!design-presents rand-presents-cirkel
Memento Markers-kleuren
De presents passen mooi op de presents-rand 
zo kun je het in leuke kleuren maken en vooral in het papier waarmee je werkt!



 De mooie Noor mallen ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel met presents? 
Zijn ze niet mooi?

Om heel eerlijk te zijn...ik heb gisteren middag na thuiskomst dit afdrukje nog even zitten kleuren. Zoals jullie kunnen zien heb ik meerder stempels gebruikt dus heb ik gemaskerd zoals wij dat noemen...Even terug op mijn blog dan kun je een filmpje bekijken hoe je kunt maskeren!

 Ballonnen van Marianne Design
Noor! design-papier
Noor-design-rand notebook
Roosjes

 Presents
Een duidelijk kijkje op de mooie Presents rand!
Leuke tekst gebruikt die ik heb gekocht bij euro land een sheet met verschillende 
Nederlandse teksten altijd makkelijk te gebruiken!



3 opmerkingen:

  1. hy Willie

    Ik had het al gezegd dat ie heel erg mooi is en heb nu nog eens de details bekeken. Super en wat leuk dat je workshops geeft en dan 14 dames in een middag wow !

    Veel plezier en tot je volgende project.
    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen