dinsdag 8 april 2014

Hart

Mijn tweede blogpost vandaag! Deze kaart had ik al een poosje klaar maar nog steeds niet gepost..ik dacht nu moet het er toch maar van komen! De kaart gemaakt op de knutselclub zo gezellig elke keer weer iets nieuws verzinnen en voor deze kaart was Hilda aan de beurt!

Hart
Deze is aan aantal keren uitgedraaid en dubbelgevouwen om er een easelkaart van te kunnen maken dit prachtige hart is van een snijmal van Marianne Design! Takjes en veertjes erbij een mooi strikje en uiteraard een nostalgisch plaatje! Het leuke van dit geheel is dat Hilda voor de tweede keer oma hoopt te worden en daarom heb ik deze kaart zo gemaakt dat ik die aan haar kan geven voor de geboorte van haar kleinkind en ja...jullie raden het al het is een jongetje!!

 Veren
Zijkant met veertjes -takjes-bloemetjes en strassteentjes!
  
Onderkant
Tekst gestempeld en ook daar bloemetjes-veertjes-takjes en strassteentjes!
Een prachtig geheel is het geworden!

2 opmerkingen:

  1. Gorgeous card, Willie! Beautiful dies and flowers, and the feathers are the perfect addition! :o)

    BeantwoordenVerwijderen