zondag 3 augustus 2014

At the Sea

Tja en dan alweer het derde bericht vandaag! Wel fijn voor mezelf ik heb al mijn klusjes die er lagen nu af! Een heerlijk gevoel...alleen ja wat gaat mijn nieuwe projectje worden..haha ben ik nu al over na aan het denken! Hoe erg is dat? Deze keer is het mijn project Vuurtoren. Ik heb er lang over gedaan wist niet zo goed wat ga ik ermee  zou doen en uiteindelijk moet je er wel de rust voor vinden en dan komen de ideeën vanzelf! 

Et voila!
De vuurtoren is op een plankje geplakt
en daarom heen heb ik verschillende Magnolia's gemaakt! 
Samen met de mooie snijmallen van
 Magnolia-schelpen-kwal-anker-en het zeewier! 
De golven komen uit een mal van Noor!design.

Huisjes
Op de achtergrond huisjes dit is
 een Magnolia stempel en heb ik ingekleurd met Twinklings. 
De stempels die ik heb gebruikt van Magnolia zijn: Bikini Tilda en Sea Shell Tilda!
De krab komt uit een snijmal van Noor!design!
 De afdrukjes heb ik gekleurd met distress inkt.

Vuurtoren
Ik heb Edwin in Miami gebruikt die vind ik er zo mooi bijpassen!
 De tekst stempels zijn nieuw en komen van een clearstempel van Noor! design
met bijpassende malletjes te gebruiken! 
Echt heel tekst voor ieder wat wils..
De zeemeeuwen komen uit een mal van Marianne design!
Het leuke papier is van Noor!design en komt uit de serie Under The Sea! 

At the Sea doet mee aan de volgende challenges:
By the Sea
Anything but a Square
Alles behalve vierkant

7 opmerkingen:

  1. Hallo Willie
    Wat een schattig tafereeltje heb je gemaakt, ook de kleuren zijn prachtig, hier mag je echt trots op zijn.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Just fabulous, thank you for playing along with us at TILDA'S TOWN this week & very good luck. Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige creatie heb je gemaakt Willy ziet er schitterend uit.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat een kunstwerk!! Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC.........succes!!!

    Groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous work! Love the cute Tildas and Edwin and the aqua color. :)

    Thank you very much for joining us at Tilda´s Town this week
    Hugs Cinzia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! This is gorgeous!!! Thanks for joining us at Tilda's Town and good luck! Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous creation. Thank you for joining us at Tilda´s Town for our challenge, Hugs Babi.

    BeantwoordenVerwijderen