zaterdag 23 mei 2015

Party Time

Helaas een paar dagen te laat maar ik ben even
 een weekje er heerlijk tussen uit geweest 
en heb zelfs geen knutselspullen aangeraakt!

Maar hier is dan mijn kaart voor de reminder 

Party Time
Deze digi kun je bij mij winnen door een leuke reactie achterlaten!
Je moet dan natuurlijk wel meedoen met de bloghop!

Bloghop

Als je verder naar beneden scroll vind je
 de blogs van de andere Teamies!
 Veel succes nog met bezoeken van de blogs
er zijn leuke prijsjes te winnen!

Bloghop!

Copic
Copic-kleuren!
Verder heb ik mijn Molotow marker 
gebruikt voor de stipjes in het haar!

Bloemen
Hartjes

Organza
De randjes van het papier heb ik allemaal
 bewerkt met de distresser van Tim Holz!

Doen jullie nog gezellig mee?

Lieve groetjes Willy


4 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Willy! Waar ben je geweest? Lekker genoten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card Willy, I like the adorable image the colours and the embellishments
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eine tolle Karte und die Koloration gefällt mir total gut.

    LG Heike

    BeantwoordenVerwijderen